vrijdag 6 februari 2015

Sobere kleuren…

Door de loop van de jaren heen ben ik het gebruik van sobere kleuren en materialen steeds meer gaan waarderen. Ook in de keuken is dit merkbaar. Het leuke daarbij is dat de meeste vondsten van de kringloop afkomstig zijn. Het hoeft dus absoluut niet veel te kosten, al is geduld dan wel op zijn plaats. Zelf vind ik dat juist leuk: om elke keer weer een item voor de keuken te scoren en zo in een rustig tempo een mooie sfeer te laten ontstaan. 

Home & Lifestyle

Bovenstaande twee potten en het blikje zijn dus ook van de kringloop. Het plankje op onderstaande twee foto's kocht ik deze zomer bij Tina van de blog Lilablu, toen zij met haar spullen op de brocante markt Vive la France in Hummelo stond. 
 Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Deze schrijflei liet ik jullie al eerder zien. Samen met de houten lepel vormt het een mooi sfeerhoekje op het aanrechtblad.  

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Ik heb al langer het plan om het aanrechtblad te (laten) behandelen met beton ciré/beton stuc, al moet ik dan wel zeker weten dat vlekken goed te verwijderen zijn. Ik ken mijzelf namelijk langer dan vandaag ;-). De keuken is weliswaar vijftien jaar oud maar nog in een hele goede staat, dus het zou een onnodige uitgave zijn om deze in zijn geheel te laten vervangen. Als het aanrechtblad een andere look zou krijgen en de keukenkastjes van een andere kleur zouden worden voorzien, oogt de keuken weer als nieuw. 

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Mocht je ervaringen hebben met beton ciré of ervaringen van anderen weten, dan worden je tips bijzonder op prijs gesteld. Met een stoere look komen de sobere kleuren en materialen dan nog meer tot hun recht. 

Ik wens je een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

56 opmerkingen:

lien zei

Wat een mooie sfeerfoto's! Dat krijtbordje is erg leuk! Staan er geen boodschappen op? Of heb je die al binnen voor het weekend :-)? Een fijn weekend gewenst!

Corine(THUIS) zei

Leuk dat je zo langzaamaan je smaak ontwikkelt en het dan ook budgetvriendelijk in huis doorvoert. Volgens mij is het niet handig om voor een poreus aanrecht te kiezen als je allergisch bent voor vlekken, ons beton is geolied maar toch ontstaan er wel kleine vlekken door het gebruik, ik vind het niet erg, ik hou van een geleefde look.
Kun je niet het hele aanrechtblad vervangen?
Succes met uitpuzzelen wat jullie wensen en de daarbij passende mogelijkheden zijn!

Huize Kip Kakel zei

Leuk om te zien dat je smaakt zich blijft ontwikkelen..door ideeën van anderen, inspiratie op blogs, leeftijd:)

Terwijl ik het huis aan het soppen bent met een heerlijk zonnetje erbij, ben ik juist alweer wat lichte kleuren aan het toevoegen, maar sober blijft ook prachtig!
Een fijn weekend, Ingrid

Bij Guusje Thuis zei

Ik kwam laatst een moodbord tegen die ik 15 jaar geleden gemaakt heb tijdens een verhuizing; toen al landelijk. Inmiddels zijn "kleurtjes" al jaren verdwenen, landelijke is gebleven maar ook hier wordt het steeds soberder. Keuken staat als eerste grote klus, is allesbehalve sober of landelijk (keuze nog van de vorige bewoners) en dat "vloekt" :)

Zie dus op je foto's mooie items die hier helemaal in de smaak zouden vallen. Fijn winterweekend Ingrid!

Jolanda zei

Leuk dat iedereen weet een andere sfeer creeert. Mooie items heb je door de tijd heen gevonden. Succes met je keukenplannen. Ook wij willen iets met de keukenkastdeurtjes gaan doen maar wat is ook nog niet duidelijk. Lieve groet en fijn weekend

Unknown zei

Je hebt mooie spullen voor je keuken gescoord bij de kringloop. Het staat heel sfeervol. Met een betonnen aanrechtblad heb ik geen ervaring maar wie weet krijg je tips genoeg.
Een fijn en zonnig weekend, groetjes Ingrid.

Lida zei

Ben heel benieuwd hoe jij de keuken gaat aanpakken, ik wacht nu op het vervolg in de mijne! Maar zo mooi vind ik jouw sobere look en soms denk ik dat wil ik ook, maar ik ken mijzelf en weet dat er binnen de kortste keren weer frutsels inkomen! LOL! Fijn weekend, groetjes
Lida

Unknown zei

Mooie sobere foto's Ingrid!
Je hebt je keuken heel mooi gedecoreerd!
En dat nog eens portemonnee-vriendelijk:D
Fijn weekend!
Liefs Daniëlle

( thofhuisje.blogspot.nl )

Anoniem zei

Leuk om te zien hoe smaken in de loop van tijd evolueren. Wat ik vooral leuk vind bij jou, is dat je met kleine aanpassingen en kringloopspulletjes toch een hele stijlvolle sfeer kunt creëren zonder meteen diep in de buidel te tasten. Met het aanrechtblad kan ik je niet helpen, geen ervaring. Maar ik denk dat hier in blogland genoeg tips zullen volgen...
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

Indruk zei

Je hebt de interieurstijl ook heel mooi in je keuken doorgevoerd Ingrid. Heel mooi zo die potjes qua kleur bij elkaar. Prachtige foto's ook. Fijn dat je af en toe nog goede vondsten doet bij de kringloop. Goed om je keuken door middel van kleine veranderingen aan te pakken, dat scheelt zeker in het kostenplaatje. Er zijn tegenwoordig ook bedrijven die de keuken een metamorfose geven door bv een nieuw aanrechtblad, ander frontje etc. benieuwd wat het gaat worden. Fijn weekend, Liefs Pascale

La Blomst-Living zei

Niets zo veranderlijk als een mens! Maar wat heb je mooie stoere items gevonden bij de kringloop. Ik heb geen ervaring met beton op mijn aanrechtblad en heb ook geen kennissen of familie die dit hebben. Ik weet wel dat je het kan impregneren, maar of dat afdoende is??? Deze site vond ik: http://www.keukenervaringen.nl/betonnen-aanrechtbladen-voordelen-en-nadelen/. Misschien heb je er iets aan. Toen wij onze keuken kochten, was ik helemaal weg van Belgisch hardsteen. Maar in de showroom zagen we al zoveel krassen van een blikje die erop stond, dat we uiteindelijk gekozen hebben voor een aanrecht van composiet. Na 10 jaar gebruik ziet dat er nog prima uit, op het eerste gezicht geen vlek of kras te zien en ook dichterbij gezien moet ik zoeken...
Succes! Gezellig weekend, liefs Linda

Unknown zei

Mooi Ingrid.......

Een poreus aanrechtblad is niet aan mij besteed ook al vind ik het heel mooi, wij hebben zelf dus voor graniet gekozen 2 jaar geleden ook al vond ik die betonnen aanrechtbladen mooier, maar ik heb echt gekeken voor t gemak en onderhoud.
Succes het zal vast goedkomen bij jou :)

Liefs, Diane

Els zei

Idd zeker een goed idee als de keuken zelf nog prima is, om enkel de kastjes en het aanrechtblad een andere look te geven. Denk dat beton cire een goede oplossing is maar dan wel met zo'n zelfde waterdichte coating erover zoals ook in badkamers gedaan wordt.

Succes, ben benieuwd naar het resultaat

Fijn weekend
X Els

Anneke zei

Ik ga met spanning afwachten wat je met je keuken gaat doen. Want wij hebben ook een mooie keuken vanille kleur die ik ook graag een ander kleurtje wil geven.
Mooie spullen hb je gescoord bij de kringloop. Zo mooi die stijl. Ik vind ook het krijtbordje erg leuk staan. Zelf kom ik er ook net bij de kringloop vandaan. Maar helaas bijna niets leuks gezien. Liefs ánneke

Brenda zei

Mooie spullen heb je gevonden bij de kringloopwinkels, je moet inderdaad geluk hebben en geduld om zulke mooie spullen te vinden.
het blijft mooi die sobere stijl.
succes met je keuken.
fijn weekend, groetjes Brenda

het moonhuis zei

Leuk die oude spullen in je keuken. Een andere kleur op de keukenfrontjes en de keuken zal er totaal anders uitzien. Met beton ciré o.i.d. heb ik geen ervaring, mijn aanrechtblad is van graniet, ik ben er heel tevreden mee en zal er nu weer voor kiezen.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Unknown zei

Gezellige sfeer in je keuken...ik vindt je houten lepel heel mooi.
Beton ciré...willen wij ook nog doen, maar wacht eerst op het resultaat bij onze buren...kan ik gelijk kijken hoe het er na gebruik uitziet...er mogen bij mij ook best wat vlekjes inzitten.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Unknown zei

Onze keuken mag ook best gerestyled worden, maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken?
Zit er al heel lang tegenaan te hikken:((

Het is ook veel leuker om nu en dan iets bij te kopen, dan kun je weer even genieten.......
Je hebt weer prachtige foto's gemaakt met ook mooie stoere spullen!

Fijn weekend.
Groetjes Anita

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat heerlijk om je keuken met de kringloopspullen mooi aan te kleden! Het hoeft idd niet duur te zijn om iets moois te hebben.
Wb het aanrecht: wij wilden jaren geleden een blad van belgisch hardsteen maar in de winkel was ik er even met mijn ring overheen
gegaan en toen zaten er al krassen op: ik ken mezelf....ik was me gaan ergeren.
We hebben toen voor composiet gekozen en dat bevalt prima!
Succes met nadenken!

groet Trijnie

It's me zei

Ben heel benieuwd wat je gaat doen met je keuken...spannend....fijn weekend liefs Ria..x !

What's in a day zei

Wat leuk dat je spullen uit de kringloop verzameld voor je keuken, jij zoekt natuurlijk wel originele spullen die helemaal passen bij jou.
Onze keuken is ook ruim 15 jaar oud en komt daarom niet in beeld op mijn blog:) alles is nog helemaal goed en eigenlijk is het zonde om hem eruit te halen, wij bezinnen ons ook op een oplossing waarbij een deel van de keuken( nou ja keukentje) mag blijven. Ik ben hele benieuwd naar jullie keuze.
De sobere stijl is inderdaad heel erg mooi.

Fijn weekend Ingrid.
Liefs, Eefie

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Ik heb geen ervaring met dat hele beton-gebeuren, ik weet alleen dat ik het prachtig en stoer vind. Heel erg mooi ook, dus als je de kans hebt, zou ik het zeker doen... En kun je je kastjes dan zomaar schilderen? Wij overwegen om alleen de deurtjes te vervangen. Graag wil ik ze dan van hout hebben, zodat ik elke paar jaar de kleur kan veranderen... of dat 'm gaat worden weet ik nog niet... moet Ben nog even meer bewerken...haha...
Je potten en andere spullen vind ik echt heel erg mooi allemaal. Past geweldig bij elkaar en maakt het tot één rustgevend geheel... heerlijk...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Robin zei

Hallo Ingrid,

Mooie spullen heb je gevonden bij de kringloop!
Mijn oom en tante hebben een betonnen blad die mijn oom zelf heeft gemaakt.
Hij heeft een mal gemaakt van hout(spaanplaat) en
daar het beton ingegoten en laten uitharden.
Welke materialen hij er allemaal voor
heeft gebruikt weet ik niet precies.
Wel heeft hij er een flinke beschermlaag op wat niet ten goede komt aan de "matte" uitstraling.
Ze hoeven dan wel niet zo voorzichtig te zijn met knoeien.
Aangezien wij er zelf ook over aan het denken zijn heb ik me er al eens in verdiept. Je kunt een polymeercoating erover doen, die heb je ook in mat.

Liefs,
Robin

Joke zei

Het ia altijd leuk om een sfeer in huis te brengen zonder al die bekende merken,en jij bent daar heel goed in geslaagd.

Groetjes Joke.

Huys 50 zei

Mooi hé die kleuren in de keuken, oud hout en oude potten en kruiken...
Lekker door verzamelen voor nog meer..kun je ook nog eens wisselen.

Fijn weekend
Groetjes Dicky Marie

Unknown zei

Wat mooi allemaal , vooral de houten lepel vind ik super.
Je ziet meer en meer de beton ciré in keukens maar hoe en of het praktisch is , kan ik je niet vertellen.
Ik zou ook héél graag mijn keuken een andere look geven maar moet echt eerst manlief overtuigen .
Dat is andere koek ;))))
Groetjes
Christel

Room Seventeen zei

Hoi Ingrid, betoncire is prachtig! Volgens mij wordt het gemengd met hars maar of dat een garantie is voor een vlekvrij aanrechtblad......ik heb geen idee. Zelf heb ik een aanrecht van Belgisch hardsteen, een ramp , ik erger me groen en geel aan de ontelbare vlekken krassen.

Inge R. zei

en dit is precies! mn sfeertje, echt heel super gaaf! wat een gave items heb je staan zeg, en dan ook nog kringlopertjes:)
lijkt me stoer dat beton idee, hopelijk ga je het doen, leuk!!
groetjes, Inge

Housebythewaterhole zei

Ingrid, raad voor je keuken kan ik je jammer genoeg niet geven...:-(
prachtige sfeerfoto's alweer en ja die kringloop spullen "met geduld" blijven leuk hé....
prachtig staan ze bij jouw !
héél fijn weekend
Liefs Kathy

Unknown zei

Hai Ingrid,
Prachtige foto's! Mooie stijl.
Wij hebben onze badkamer geheel in beton cire. Douche vloer, wanden alles! Geweldig! Zeker een aanrader voor je aanrechtblad!
Groeten Corina

lia zei

Leuk dat je de sfeer nu door gaat voeren in je keuken.
En je krijgt door andere deurtjes of door ze in een andere kleur te schilderen al een hele andere sfeer. En als de samenstelling van de keuken goed is waarom zou je dan alles vervangen. Ik heb geen ervaring met beton cire op het aanrechtblad, maar martine van Impression lifestyle wel, dus wellicht kun je haar vragen.
Voor mij zou een vlekje niet erg zijn. En een nieuw aanrechtblad staat ook nog op mijn lijstje. Maar wat er nu op zit heeft ook aardig wat gekost dus dat doe je niet zomaar even weg.

Succes met je zoektocht.
Fijn weekend
Liefs Lia

Ger zei

Kan me helemaal voorstellen hoe gelukkig jij kan worden met mooie landelijke potten en oud blik wat je voor een kleine prijs gevonden hebt tijdens je kringloop bezoeken.Het geeft de keuken een stijlvolle uitstraling.
Mijn keukenblok is al meer dan 40 jaar oud en het heeft kort geleden voor de tweede keer een nieuw laagje verf gekregen zoals ook de tegeltjes,de vele verzamelde oude keukenspullen en gebruiksvoorwerpen zou ik voor geen goud willen missen omdat het helemaal mijn smaak is en dan heb ik het nog niet over de emotionele waarde met een verhaal die eraan verbonden zijn.
Wat het aanrechtblad betreft kan ik je geen tip geven maar tussen het grote aantal bezoekers van jou blog zullen vast een of meerdere gouden tips zitten.

Succes met je plannen en fijn weekeind!!!
Liefs,Ger

Margo van Schaick zei

Leuk he, onverwachte vondsten bij de kringloopwinkel.
Een ex-collega van mij heeft onlangs haar keuken gerenoveerd. Haar man heeft met een mal een aanrechtblad van beton cire gemaakt. Ziet er prachtig uit. Ik heb van haar geen klachten gehoord over het gebruik.
Ik heb zelf een granieten aanrechtblad en daar zie je geen vlekken of krassen op.
Gr, Margo

Adeux zei

Hoi Ingrid, niets is leuker dan op zo'n manier als jij doet een ruimte (of voorwerp) een geheel ander uiterlijk te geven. Ziet er sfeervol uit. Ik heb wel ervaring met beton ciré. De badkamer in het huis van mijn ex heb ik zelf met beton ciré gestuct. Daarover heen heb ik hardwaxolie gedaan. Ik zou het zo weer doen als ik een eigen huis (en dus ook een badkamer) zou hebben. Prachtig materiaal, blijft mooi en onderhoudsvriendelijk. Dat is ook prima voor jouw aanrechtblad. Stuur een mailtje naar Stuc en Stone in Schijndel. Een geweldig bedrijf dat hele goede adviezen geeft en de hardwaxolie in hun assortiment heeft. Succes! Groeten van Annemarie

Unknown zei

Mooi zijn je potten uit de kringloop. Het hoekje met de plank die je bij Tina hebt gekocht is erg mooi.en met het aanrechtblad kan ik je niet helpen, maar je hebt al wat tips gekregen zie,ik. Wij hebben een granieten blad en daar zie je alle stof op. Een ergernis dus. Als ik een dikke prijs win gaat dat ding er meteen uit. Fijn weekend.
Groetjes, Nancy

My name is Riet zei

Leuk om zo een sfeertje op te bouwen Ingrid. En het ziet er geweldig uit. Naar mijn idee kan je ook gewoon nieuwe deurtjes zen zo voor je keuken kopen of bestellen. Dat zijn meestal vaste maten. Als dat lukt heb je een een heel andere keuken en niet al die rompslomp van verven en schuren enzo.
Succes ermee.
Lieve groet van Riet

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Geduld is een schone zaak en zeker ook bij de Kringloopwinkel, maar de beloning is groot als je iets zoekt en het vindt.

Je keuken ziet er prachtig uit met je mooie vondsten.

Als de keuken nog helemaal goed is, zou het daadwerkelijk een geldverspilling zijn om een nieuwe te plaatsen en met de prachtige verf die ze tegenwoordig hebben geef je je keuken een hele nieuwe look.

Wat ciré/beton stuc aangaat kan ik je niet helpen, heb wel even via Google gekeken en het ziet er wel mooi uit.

Wens je een fijn weekend en lieve groet,

Loes


Judith zei

Heerlijk, die donkere kleuren... Ik houd ervan! Ook van beton ciré trouwens:-)

Fijn weekend,
Liefs

Things and Thoughts zei

Sober colors are also charming in the kitchen and create an extra cosiness I think.I have no experience with this kind of crafts, so I can't help but in my opinion you are a very good expert Ingrid!
Happy weekend
Olympia

MARIANNE zei

Hier is de keuken inmiddels ook al weer 13 jaar oud, in is ie nog steeds leuk, maar ik wil hem ook nu wel wat gaan opleuken...ha,ha!
Ik vind die sobere uitstraling ook mooi hoor, en ondanks dat er dan veel aan decoratie etc hangt/staat, lijkt het toch rustig.

Een fijne zondag en groetjes!!!

Marjan zei

Ik houd ook heel erg van deze kleuren. Geven meteen een heerlijke sfeer.

Ons blad is van beton-stuc. Ziet er erg stoer uit maar is niet super hard. Ik vind dat niet erg. Houd er wel van als je ziet dat er geleefd wordt...

Succes met kiezen.

Liefs, Marjan

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Lang leve de kringloop! Als die er niet was geweest, was mijn huis heel wat leger (en saaier) geweest!

Ik wens je een fijne week toe! Nog anderhalve week en dan gaan we op pad. Gezellig!

Liefs,

Madelief x

Dineke@esatto zei

Wat laaf je weer mooie plaatjes zien Ingrid!
We hebben hier een betonnen aanrechtblad, afgewerkt met zeep.. en ja, daar komen vlekken op.. Soms stoor im me daaraan, maar veel vaker ook niet! Via Esatto is een heel goede stukadoor in te hurende prachtige bladen maakt die vlekvrij zijn en blijven... Misschien een tip?!
Liefs Dineke

Home is where the heart is zei

je geduld is zeker te weten beloond, mooie spullen gevonden.
Hier was de keuken nog ouder en ik heb eerst de deurtjes geverfd en vorig jaar de achterwanden van de keuken, ook hetzelfde als het aanrechtblad, voorzien van sloophoutprint. Helaas ken ik niemand met beton op het aanrecht maar het lijkt me wel heeeeeeel erg gaaf!!
Fijne week
lieve groet Brigitte

Thuis bij Tjits zei

Juist omdat het niet bij ieder kringloopbezoek raak is, is het extra genieten als je wel iets naar je zin vindt. Je hebt een heel mooi geheel bij elkaar gespaard!
Mijn man heeft voor onze zoon 2 jaar geleden een betonnen aanrechtblad gemaakt en dat bevalt ze heel erg goed, als ik weer op mijn kleindochter ga passen, zal ik het blad eens onderwerpen aan een vlekkenonderzoek;) De deurtjes heeft hij van steigerhout gemaakt, een erg mooie combinatie.
Misschien ga ik er wel eens een blog aan wijden.
Succes!!

Fijne week!
liefs, Tjits

SOBERenSTIJL zei

Mooie sobere sfeer daar ben ik ook gek op, wij hebben ook een beton-stuc aanrecht blad, is wel wat gevoeliger, zelf vind ik dat niet erg. Ik heb dan ook mijn koffiezet apparaat op een houten plank gezet, want als het lekt, zie je wel vlekken.
Liefs, Dorine

Tussen Wal en Schip zei

Prachtige plaatjes! Dat vind ik meestal het moeilijkst, de keuken mooi stylen, t moet mooi zijn, sfeer hebben, maar je moet "je gat ook nog kunnen keren" haha zeg ik dan altijd. Maar jij hebt dat prachtig gedaan. Je header is trouwens ook mooi zeg, zo lekker rustig en sfeervol.

Lieve groet,
Alberta

Muggensteekjes zei

Wat leuk dat jij ook zoveel moois vind bij de kringloop en zo helemaal je eigen sfeer in je keuken kunt maken.
Ik ben zelf meer van de kleur en op dit moment is dat vooral blauw, maar het is ook tijden oudroze en rood geweest.
Mijn moeder heeft iets moois voor me gevonden bij de kringloop alleen wil ze nog niet zeggen wat. A.s. zondag komen ze logeren i.v.m. carnaval en dan neemt ze het mee. Ben benieuwd...
Fijne dag, liefs Ingrid.

Janny zei

Ik heb ook een granieten aanrecht en ben daar heel blij mee. Een idee om het gehele blad te vervangen in plaats van te behandelen?
De keukenkastjes zou ik ook wel graag verven, die zijn gebroken wit hier. Wie weet...
Leuke spulletjes in je keuken hoor. Goed dat je ze in de Kringloop vond. Daar vind ik bijna nooit iets hier.
Liefs,
Janny

Jeanette zei

Hoi Ingrid,

Ik bespeur bij mijzelf ook een verandering in de smaak. Was ik eerder van heel veel brocante spulletjes in het interieur, nu is het grote stoere stukken met inderdaad sobere kleuren. Daar voel ik me nu veel prettiger bij.

Groet,
Jeanette

Marian zei

Wow...wat een mooi sfeertje in je keuken...zo'n leitje heb ik ook nog ergens in de schuur liggen, welliswaar is dat intussen een soort museum, maar ik denk dat ik dat maar eens naar binnen ga halen....
Wij hebben dat ook ooit eens gedaan, alleen een blad vervangen van het aanrecht, en de deurtjes geverfd...was ons goed bevallen, zo is onze ' eerste keuken'. Toch 30 jaar mee gegaan....was ook zo tijdloos... ik heb geen ervaring met beton voor een aanrechtblad, dus kan je geen advies geven....

Passione Helena zei

Met zulke mooie spulletjes, een nieuwe bank…sla je soms een bepaalde richting in dat je ook andere wensen graag wilt uitvoeren. Ik heb geen tips of ervaringen met beton ciré, wel met Belgisch hardsteen…dat nooit weer! “Het mag leven" word er gezegd, maar je moet er wel tegen kunnen. Ik zou mij heel goed laten informeren, wil je over gaan op een natuurproduct.

Liefs, Helena

Le Style zei

Je hebt al heel wat reacties en adviezen gekregen. Toch ook nog even mijn reactie en advies ;-) Natuurproducten hebben zo'n mooie uitstalling, maar vraagt wel om specifiek onderhoud. Een passende coating is daarbij belangrijk.

liefs, Yet

Onder de rieten kap zei

Wat een prachtige spullen heb je en wat is het mooi gefotografeerd, ik wil straks in de badkamer ook beton cire, ben ook benieuwd hoe het in de praktijk werkt, maar gaaf is het absoluut!
Veel liefs, Yvonne

Claudia Leertouwer zei

Puur genieten van je prachtige foto's!

Maia zei

Vakantie voorbij hier en toch niet bij iedereen bij gelezen schandalig!
Hoewel ik een heel andere keuken heb vind ik dit stoere ook prachtig!
Mooi hoor die potten zo bij elkaar en dat blad gaat zeker goed komen!
Ik lees nog even verder....
Liefs Maia