zondag 17 augustus 2014

Weer thuis…

Na ruim twee weken te hebben genoten van onze rondreis door Spanje zijn we sinds gisteravond weer thuis. Het is een vreemd idee dat we gistermiddag nog rond wandelden in een warm Valencia en een paar uur later ons huis in liepen, met buiten een hele andere temperatuur dan we gewend waren. 

Home & Lifestyle

We hebben een heerlijke vakantie gehad met mooi weer. We hebben één flinke plensbui waargenomen, maar toen waren we nog nét niet op pad zodat we in het hotel konden wachten totdat het droog werd. De rest van de tijd was het zonnig en warm.

We hebben ondanks de warmte veel gezien en veel gelopen. Onze rondreis door Spanje ging langs de steden Barcelona, Zaragoza, Madrid en Valencia…elk met mooie en karakteristieke elementen en elk met bijzonder(e en) fotogenieke plekjes.

Home & Lifestyle

Vanmorgen heb ik alle gemaakte foto’s bekeken en er meer dan 100 gewist. Ondanks dat blijven er meer dan 700 foto’s over, de aankomende week zal ik gebruiken om daar een aantal mooie posten van te maken. 

Met bijgevoegde foto’s hoop ik je al een beetje in een Spaanse stemming te brengen ;-). Ik heb enorm veel zin om er mee aan de slag te gaan, in Spanje kon ik mijn foto’s niet uploaden en dus ook geen posten maken en dat heb ik écht gemist!

Ik wens iedereen een hele fijne week!

Liefs, Ingrid

50 opmerkingen:

My name is Riet zei

Welkom thuis Ingrid. Deze foto,s zijn al geweldig dus ik kijk uit naar de volgende.
Ik heb een gadget voor mijn ipad waarmee je je foto,s gelijk op je ipad kan zetten . Kijk maar in een Apple store.
Er is ook een site die je kan downloaden zodat je zelfs kan bloggen op je ipad. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Als je het niet kan vinden kan ik het je doorsturen.
Liefs van Riet

Alie zei

Welkom thuis, jullie hebben wel genoten!

Lida zei

Ik snap dat het even wennen is, maar ben blij dat je weer veilig en gezond terug bent en zo hebt genoten! Gave foto's, laat maar veel zien!
Groetjes
Lida

Cora M. zei

Het is soms ook weer heerlijk om thuis te zijn!!! Lekker aan de slag en met 700 foto's kunnen wij nog een tijdje meegenieten. Welkom thuis!
Groetjes Cora

Anoniem zei

Welkom thuis, Ingrid!
Fijn dat jullie zo genoten hebben. En je hebt genoeg foto's gemaakt om nog een poosje na te genieten.
Qua weer kan ik me voorstellen dat het weer even wennen is. Hier lijkt het op dit moment voorzichtig herfst te worden. Maar het kan natuurlijk ook weer een prachtige september worden.
Acclimatiseer lekker!

Liefs, Gerry

La Blomst-Living zei

Je maakt me al blij met deze mooie foto's! Ik vind het ook altijd zo raar dat je je in korte tijd opeens weer in een hele andere wereld bevindt. Ach ja, zo gaat dat, als je er maar fijne herinneringen aan hebt overgehouden!
Deze foto's beloven in ieder geval veel goeds!
Fijne dag, liefs Linda

Els zei

Welkom thuis!!
De eerste foto's beloven al veel goeds :-)

Fijne zondag
X Els

lia zei

Nou, misschien krijg ik dan wel een Zomergevoel in deze herfstvakantie.
Fijn dat je er weer bent.
Liefs lia

Miss M zei

Leuk Ingrid! Mooie foto's heb je al hier neergezet.
Je zal mij zeker blij maken met Spanje-foto's, want in oktober gaan we ook een week naar Spanje, in de buurt van Alicante.
Dus... ik ben benieuwd!

Liefs, Marjolijn ♥

The Snowdrop Project zei

It sounds like you had a wonderful time in Spain Ingrid.
i look forward to seeing more of your photos.
Welcome home!
Hope you have a lovely week,
Liz x

Marjon zei


Heerlijk dat jullie genoten hebben van de vakantie...en deze 2 foto's zijn al zo prachtig....laat die rest maar komen...dat is alleen maar genieten....fijne zondag nog en lieve groet Marjon

Unknown zei

Ach, en dan meteen de eerste dag regen hier maar toch welkom thuis.
Deze twee foto's vind ik al mooi dus naar de rest ben ik ook heel benieuwd maar ook jullie belevenissen er omheen.
Veel plezier met het sorteren van de foto's en het maken van de Spaanse posten.
Groetjes, Ingrid.

Passione Helena zei

Welkom thuis lieve Ingrid! Jammer dat de overgang van temperatuur zo verschillend is, het is vandaag ook wel erg herfstachtig! Liever had je vanmorgen samen met je gezin in de tuin ontbeten natuurlijk, dan voelt het niet zo abrupt afgebroken. Maar met het voorproefje van deze twee prachtige foto's breng jij het zonnig en warm gevoel van de zomer weer terug! Ik kijk al uit naar je volgende post!

Ik ben gelukkig niet de enige die zoveel foto's maakt tijdens de vakantie. Ben benieuwd of jouw gezin ook regelmatig (ergens verderop) braaf op je zaten te wachten omdat je weer achtergebleven was ;-)

Wens je nog een fijne dag en geniet nog even met elkaar.

Liefs Helena

Maia zei

Welkom in ons kouwe kikkerlandje Ingrid!
Inderdaad de laatste weken weer net even anders het weer hier.
Er zit vaak niets tussen hè....of het is 30 plus en de mussen vallen van het dak of...het is dompig, donker en het lijkt net herfst met die wind en plensbuien.
Toch vermaak ik me wel weer na een vakantie van bijna drie weken in een zonnig droog Bretagne.
Succes met de foto posten, deze is alvast veelbelovend!
Fijne avond
Lieve groet Maia

Unknown zei

Het is altijd heerlijk weer thuis te komen, spijtig dat het weer niet mee zit.
Het lijkt wel herfstvakantie ;)
Jouw foto's beloven al voor de rest ,dan kan je ons meenemen naar die prachtige Spaanse steden.
Fijne avond ,
Christel

Willy zei

Hej Ingrid, een mooi voorproefje al. Fijn dat jullie zo genoten hebben en ook mooi weer hebben gehad. Dat is even wennen als je in deze regen en wind weer terug komt. Ik kijk uit naar je fotoreportages van de Spaanse steden. Lieve groet,

Kom Achterom zei

Ha Ingrid fijn dat je er weer bent en een heerlijke vakantie hebt gehad! de foto's die je al hebt geplaatst laten alvast een tipje zien van weer een hele mooie serie foto's Ik ben super benieuwd zelfs al ben ik geen stadsfotograaf jou plaatjes zijn altijd om van te genieten!
lieve groetjes
Yolanda

Unknown zei

Ook altijd weer fijn om thuis te komen.....vind ikzelf.
De eerste foto vind ik heel mooi, helemaal mijn stijl...prachtig zo met die luiken....
Ben benieuwd naar jouw volgende foto's.

Groetjes Anita

Room Seventeen zei

Wow....mooi voorproefje deze foto's. Je hebt vast een superleuke vakantie gehad, was het qua temperatuur een beetje uit te houden? Hier lijkt het wel herfst vandaag, bah...

Jolanda zei

Prachtige plaatjes laat je ons al zien, kom maar op met al die prachtige steden. Ik ben er dol op! Lieve groet

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Leuk dat je er weer bent! Ik kan mij zo voorstellen dat het wennen is thuis na dat mooie weer in Spanje. Je rondreis klinkt prachtig. Ik verheug mij dan ook op je foto's. Zevenhonderd is heel wat, maar ik kan mij voorstellen dat je foto's blijft maken. Al dat moois dat je ziet :-)

Ik wens je een fijne week toe en hou die herinneringen nog even vast!

Liefs, Madelief x

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.

Dat is nogal wat 700 foto's, maar ik zie ernaar uit hoor, want Spanje heeft een prachtige natuur, architectuur en cultuur.

Fijne week en lieve groet,

Loes

van alles wat in huis en tuin. zei

Zo, dat ziet er als een heerlijke vakantie uit zeg! Fijn ook om weer thuis te zijn maar het weer werkt niet zo mee hè.
Maar van jouw foto's worden wij weer warm, ik kijk uit naar de 700!! haha.
Succes met selecteren, altijd een lastig werkje: wat doe je weg en wat niet.

groet Trijnie

Bij Guusje Thuis zei

Welkom thuis, zal vast even wennen zijn in dit herfstachtige weer!

Joke zei

Het is ook wel weer fijn om thuis te zijn.

Groetjes Joke

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Heel erg fijn dat jullie er weer zijn... Ik heb je posten wel gemist. En ben dus heel blij dat er binnenkort weer een aantal zullen komen. Deze is alvast heel erg mooi hoor, ben heel benieuwd naar het vervolg...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Ik kijk nu al uit naar je volgende posten! Met dit regenachtige weer en de voorspellingen van aankomende week kan ik wel wat zonen verlangen terug naar vakantie gebruiken haha.

Liefs Marieke

lien zei

Ik ben benieuwd naar je komende posten! Je hebt ons al een mooi voorproefje gegeven. Fijn dat de reis zo geslaagd was. Ja, en dan valt het Hollandse weer tegen he, brr....! Sterkte, haha!

het moonhuis zei

Ooh Ingrid, wat zal jij het koud hebben nu je weer thuis bent!! Dat is niet leuk he, maar het is niet anders. Gelukkig kun je aan de slag met je foto's, dan doe je lekker de verwarming aan en dan kijk je niet naar buiten hihi ;-)
Ik ben nu in Frankrijk en hier is het weer hetzelfde hoor, de kinderen hebben gisteren en vandaag gewoon gezwommen, dat maakt hun niks uit.
Ik kijk uit naar je volgende posten, leuk!!

Liefs Monica

Claudia Leertouwer zei

Ik kijk naar je mooie foto's uit! Lastig om een keuze te maken uit zo'n groot aanbod!

Colinda zei

Welkom thuis! Zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad. Voor ons staat Spanje op de planning voor volgend jaar. En nu maar proberen het vakantiegevoel zo lang mogelijk vol te houden ondanks de regen.

X Colina

Corine(THUIS) zei

Welkom thuis, in Holland, met z'n woeste wolkenluchten en regenbuien :-)

Le Style zei

Klinkt goed ;-) ! Fijn dat jullie genoten hebben! Geniet al van deze foto's dus kijk uit naar je volgende 'Spanje post'.

Fijne nieuwe week!

Liefs,
Yet

Thuis bij Tjits zei

Welkom terug Ingrid!! Heerlijk dat jullie zo genoten hebben en nu nog even lekker nagenieten!
Ik kijk uit naar je Spanjeposten, leuk!!

Fijne week,
liefs Tjits

Villa Zeezicht zei

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad! Ik kijk met plezier uit naar je foto's en verhalen :)

Huiz&zo zei

Welkom thuis! En welkom in het regenachtige Nederland ;-s.
Dat is wel even wennen, maar ja we doen er weinig aan. Des te leuker is het om het binnen weer te veranderen :-) Ben benieuwd naar je foto's!

Fijne dag!

Anoniem zei

Deze preview beloofd al wat! Ik verheug me er al op. 700 foto's...en krijg ik al commentaar van thuis dat ik zoveel foto's maak! Ze noemen me soms al Japanner, hihi.
Wel jammer, dat je van een heerlijke zomer, zo in de herfst belandt. Hier duurde de zomer twee weekjes...
Liefs, Peetje

Ger zei

Hoi Ingrid,

Heerlijk om te lezen dat jullie een mooie vakantie gehad hebben.
Na al onze fijne vakantie ervaringen daar had ik eigenlijk niet anders verwacht.Alhoewel ieders ervaring in welk land dan ook weer anders zal zijn,en die van ons zijn al bijna van vroeger;-)
En dan kom je thuis met dit koude natte weer,voor jou een hele grote overgang als zomer minnend mens,duik lekker in je warme trui en geniet na met het grote aantal vakantie foto's en blogposten maken,geniet ik op afstand met je mee want ik ben zeer benieuwd wat jij voor fraais door de zoeker van camera zag.
De eerste foto's zien er al veelbelovend uit.

Muchas gracias, voor je aardige reactie's op mijn blog vanaf je vakantie bestemming.

Lieve groet,
Ger

flowersandhome zei

Ik kijk al uit naar je posten Ingrid! Het voorsmaakje was, hoe kan het ook anders, al heel veelbelovend.
Lieve groet,
Marian

fleur zei

Ha Ingrid; Ik heb genoten van je foto's van de opentuinendag! Wat een prachtige tuinen en leuke hoekjes! na Spanje zal het vast weer wennen zijn aan dit herfstweer in NL!!Groetjes Fleur

House of Seasons zei

Lieve Ingrid,
sorrysorrysorry, helemaal niet meegekregen dat je een mooie verjaardag hebt gehad!!!
Nog een 50er erbij, join the club!
Voor je nieuwe jaar wens ik je heel veel goeds en mooie fotomomenten!
Wat heb je een mooie vakantie gehad, ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Ik moest wel lachen dat JIJ foto's op je blog zet van internet afgehaald....
Ik denk dat die van jou veel mooier zijn!
Veel liefs en je ziet dat ik vroeg of laat :) toch weer bijlees in blogland, niet bij iedereen hoor.....
Lia

Rozmeen zei

Welkom thuis Ingrid, prachtige foto. Liefs, Rozmeen

Marjonel M zei

Fijn dat je er weer bent Ingrid, ben benieuwd naar alle mooie foto`s die komen gaan.

Liefs, Marjonel

It's me zei

Welkom thuis !!! ...leuk je bent er weer.....ben heel benieuwd naar al je foto's !!...liefs Ria..x !

Housebythewaterhole zei

Ingrid, ik heb zo'n voorgevoel dat we nog hééél veel mooie foto's van je mogen verwachten en met heimwee aan de vakantie zullen terug denken !
Dank voor je reactie, leuk dat je het mooi vind, want
dit is zoiets, je bent ervoor of niet ... normaal aanvaardt ecoshop dit niet omdat de merendeel versleten stukken zijn of de kleuren zijn helemaal verschoten maar deze was zo mooi dat hij het toch aangenomen heeft...gelukkig voor mij :-):-)
fijne week nog
Liefs Kathy

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

700 foto's Ingrid, tsjonge, dan heb je veel gezien. Geweldig toch. De foto's zien er veelbelovend uit.

Groet,

Marieke.

Indruk zei

Welkom terug Ingrid, wat leuk om weer een post ban je te lezen. Wat fijn dat jullie kunnen terugkijken op een heerlijke vakantie. Wat een hoop foto's heb je gemaakt! Ik kijk uit naar je volgende Spanje post hoor! Liefs Pascale

Dineke@esatto zei

datw as zeker wel een overgang...va het warme Spanje naar een regenachtig Holland...Maar wat heb je weer prachtige foto's gemaakt..echt genieten hoor!!

Liefs Dineke

Unknown zei

Hoi Ingrid! Welkom thuis, wat een mooie plaatjes. En wat een verschil qua temperatuur he, ik had gister alweer een trui aan! En dat in augustus....:( Fijne week nog, liefs Nathalie

Berna zei

Ik kijk nu al uit naar de volgende foto's! Zo te lezen een heerlijke vakantie gehad.